ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

15 χρήσιμα εργαλεία της Google!


09/06/2020

This Blog post title

Όπως, σίγουρα θα γνωρίζεις, η Google είναι η Νο1 μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως. Αυτό που ίσως να μην γνωρίζεις, είναι ότι έχει δημιουργήσει και προσφέρει δωρεάν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, τα Google tools, τα οποία μπορείς να εκμεταλλευτείς προς όφελος της επιχείρησής σου.

Αν έχεις ένα λογαριασμό Gmail, πέρα του ότι μπορείς να έχεις πρόσβαση σε δεκάδες προϊόντα της Google, πολλά από αυτά τα προϊόντα μπορούν και συνδέονται μεταξύ τους κάνοντας έτσι τη δουλειά σου λίγο πιο εύκολη.

Διάβασε παρακάτω τη λίστα με 15 χρήσιμα εργαλεία της Google, που δίνουν λύσεις και νέες ευκαιρίες στην καθημερινότητά σου.

Φυσικά για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλα τα θέματα των ΜΜΕ κάντε κλικ εδώ και θα βρείτε τους καλύτερους!

1. Google AdSense

Αν έχεις blog σίγουρα θα γνωρίζεις το Google Adsense, το tool που σε βοηθάει να προβάλλεις διαφημίσεις στο site σου. Αν έχεις καλή επισκεψιμότητα, βάζοντας έναν απλό κώδικα στο site σου, το Google προβάλλει διαφημίσεις που ταιριάζουν στο προφίλ των επισκεπτών σου και με κάθε κλικ εισπράττεις  μια μικρή προμήθεια.

2. Google AdWords

Αν τώρα έχεις ένα blog ή ένα e-shop και θέλεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα τους και τις πωλήσεις σου, τότε θα ξέρεις πως το Google AdWords είναι το tool που πρέπει να χρησιμοποιήσεις. Στοχεύοντας σε λέξεις- κλειδιά, βάσει των αναζητήσεων των επισκεπτών σου, δημιουργείς αντίστοιχες διαφημίσεις και σε βλέπουν πάνω-πάνω στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Το Google Adwords δεν είναι δωρεάν εργαλείο καθώς πληρώνεις για κάθε διαφήμιση που προβάλλεις και καλό είναι να έχεις κάποιες γνώσεις για να χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά το budget σου.

3. Google Analytics

Ένα ακόμη tool που θα γνωρίζεις αν έχεις blog ή e-shop είναι το βασικό εργαλείο της Google για τη μέτρηση της επισκεψιμότητας και την άντληση πολλών στοιχείων για τη συμπεριφορά των επισκεπτών σου. Η ναυαρχίδα της Google ακούει στο όνομα Google Analytics και σε βοηθά πολύ να καταλάβεις τη συμπεριφορά των χρηστών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου ώστε να βελτιώσεις τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σου.

4. Google Keyword Planner

Ένα άλλο επίσης σημαντικό εργαλείο της Google είναι το Google Keyword Planner, το οποίο θα το βρεις μέσα στο Google AdWords. Εδώ μπορείς να ανακαλύψεις τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σου, βλέποντας τις μηνιαίες αναζητήσεις, τον ανταγωνισμό που έχεις κ.ά.

5. Google Trends

Το Google Trends μπορεί να σου προσφέρει αρκετές πληροφορίες σχετικά με δημοφιλείς αναζητήσεις, λέξεις-κλειδιά και πολλά ακόμα.

Είναι ένα πολύ “δυνατό” εργαλείο μετά το Google AdWords Keyword Planner που αναφέραμε πιο πάνω, το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει ως προς τις τάσεις των αναζητήσεων και να σου δώσει λύσεις σχετικά με την επιλογή λέξεων-κλειδιών.

Επιπροσθέτως, αν ασχολείσαι με το content marketing, το Google Trends θα σε βοηθήσει να εντοπίσεις δημοφιλή θέματα και να σου προσφέρει ιδέες για το επόμενο άρθρο που θα γράψεις.

Google Trends

6. Google MyBusiness

Θέλεις να εμφανίζεται η τοπική σου επιχείρηση πριν από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης;

Για ορισμένες λέξεις-κλειδιά, μπορεί να γίνει χάρη στο Google Μy Βusiness. Αφού καταχωρήσεις τα στοιχεία της επιχείρησης σου και  ολοκληρώσεις το προφίλ σου, πρόσθεσε φωτογραφίες και βίντεο και ενθάρρυνε τις κριτικές ώστε η επιχείρησή σoυ να φτάσει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.


7. Google Search Console

Το Google Search Console είναι ένα ακόμη εργαλείο της Google που πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιείς αν έχεις blog γιατί σου παρέχει πολύτιμα δεδομένα. Αν έχεις ήδη ρυθμίσει το site σου με το Google Analytics, μπορείς εύκολα να  προσθέσεις και το Search Console και να έχεις πολλά στοιχεία, περισσότερο τεχνικού χαρακτήρα, όπως παραμετροποίηση του site, εντοπισμός λαθών, sitemap, στοιχεία αναζήτησης και πολλά ακόμη.

8. Google Drive

Το Google Drive είναι ένα δωρεάν εργαλείο στο οποίο μπορείς να αποθηκεύεις οτιδήποτε θέλεις όπως αρχεία εικόνων, αρχεία word, excel κ.ά., σε έναν αποθηκευτικό χώρο που φτάνει τα 15GB.

Επίσης, μπορείς να μοιράζεσαι τα συγκεκριμένα αρχεία και με άλλους χρήστες, δίνοντάς τους απλά μια πρόσβαση σ΄ αυτά.

Google Drive

9. Google Docs, Sheets, Slides & Forms

Τα συγκεκριμένα εργαλεία θα κάνουν απλά τη δουλειά σου πιο εύκολη. Μπορείς να δημιουργήσεις, πολύ εύκολα, αρχεία Word, Excel, PowerPoint ή ακόμα και φόρμες για έρευνες.

Επίσης, αν έχεις και συνεργάτες, μπορείς να τους δώσεις πρόσβαση, ώστε να εργάζονται και εκείνοι στα συγκεκριμένα αρχεία σε πραγματικό χρόνο.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Google Forms για να δημιουργήσεις φόρμες για έρευνες

10. Google Fonts

Το Google Fonts αποτελεί ένα εργαλείο ανοιχτού κώδικα που σου προσφέρει ένα τεράστιο κατάλογο από γραμματοσειρές, συμβατό με πάνω από 130 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων και των Ελληνικών.

Εδώ, μπορείς να βρεις πάνω από 800 είδη γραμματοσειρών, τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις σχεδόν οπουδήποτε.

11. Google Translate

Google Translate

To Google Translate είναι το εργαλείο για να μεταφράσεις οτιδήποτε θέλεις, και το καλύτερο είναι πως δεν χρειάζεται καν να βάλεις τη γλώσσα του κειμένου χάρη στο auto-detect.

Εντάξει, μπορεί να μην κάνει την τέλεια μετάφραση, αλλά το γενικό νόημα το καταλαβαίνεις!

12. Google Calendar

Εάν είσαι επαγγελματίας, τότε σίγουρα θα γνωρίζεις για τη σημασία που προσφέρει το ημερολόγιο στην οργάνωση των δραστηριοτήτων σου μέσα στη μέρα.

Το Google Calendar είναι ένα ηλεκτρονικό Ημερολόγιο το οποίο θα σου δώσει λύσεις. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για μια απλή καταγραφή του προγράμματος σου, μέχρι και να οργανώσεις συναντήσεις με τους συναδέλφους σου ή ακόμα και να ελέγξεις τη διαθεσιμότητα και το δικό τους πρόγραμμα.

Οι δυνατότητες που σου προσφέρει είναι αρκετές και μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις σε όποιο βαθμό θέλεις εσύ.

13. DataGifMaker

Η οπτικοποίηση των δεδομένων είναι ένα τρόπος ώστε να παρουσιάσεις πιο όμορφα τα δεδομένα σου και να ενισχύσεις το storytelling της επιχείρησής σου.

Με το εργαλείο Data Gif Maker μπορείς να δημιουργήσεις όμορφα gif, τα οποία μπορείς να κοινοποιήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμα και να τα εντάξεις σε κάποια παρουσίαση στους συνεργάτες ή στους πελάτες σου.

14. URLShortener

Σίγουρα έχεις αναρωτηθεί πως μπορείς να μικρύνεις το μήκος των URL σου.

Η Google δίνει για μια ακόμα φορά τη λύση στα URL σιδηρόδρομους με το εργαλείο URL Shortener. Σε αυτό το εργαλείο μπορείς να μικρύνεις το μήκος των URL σου, εύκολα και γρήγορα.

Google URL Shortener

15. Google+

Το Google+ είναι μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία αποτελεί ένα ιδανικό εργαλείο για τους marketers.

Παρόλο που δεν είναι τόσο δημοφιλές όσο άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το LinkedIn και το Twitter, είναι ένα εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σου και είναι ιδανικό για τη διανομή περιεχομένου και ιδεών.

Google+

Για περισσότερες πληροφορίες και για να διαβάσεις αναλυτικά στοιχεία για κάθε εργαλείο, κάνε κλικ εδώ.

Φυσικά για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλα τα θέματα των ΜΜΕ κάντε κλικ εδώ και θα βρείτε τους καλύτερους!

πηγή: http://techzoe.gr/15-tools-ths-google/

Αρθρογράφος

Creta.gr

Το άρθρο αναφέρεται σε θέμα σχετικά με ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

(αναρτήθηκε στις 09/06/2020 12:11:36)

Τελευταία άρθρα

POLL: Θεωρείτε ότι η τουριστική περίοδος θα εξελιχθεί καλύτερα φέτος;

διαβάστε περισσότερα

Κουφώματα Αλουμινίου: Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τιμή τους!

διαβάστε περισσότερα