ΜΜΕ

Πως να φτιάξεις το τέλειο λογότυπο;


09/06/2020

This Blog post title

Τι κάνει ένα λογότυπο τέλειο;

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε την τάση να κρίνουμε.

Κρίνουμε πρόσωπα, εικόνες, μέρη, συμπεριφορές, αλλά κυρίως κρίνουμε εμφάνιση. Είναι στοιχείο του χαρακτήρα μας, έστω και αν λένε:

Ποτέ μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του

Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορούμε να το αποφύγουμε. Η εικόνα παίζει μεγάλο ρόλο και η πρώτη εντύπωση είναι συνήθως η πιο σημαντική. Έρευνες λένε πως κάποιος διαμορφώνει άποψη για τον συνομιλητή του μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα.

Φυσικά για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλα τα θέματα των ΜΜΕ κάντε κλικ εδώ και θα βρείτε τους καλύτερους!

Κάπως έτσι λειτουργούν και οι επισκέπτες σε ένα site.

Η πρώτη εντύπωση που σχηματίζουν, τα πρώτα δευτερόλεπτα που ανοίγουν μια σελίδα, καθορίζει και το αν θα φύγουν ή θα μείνουν να δουν περισσότερα πράγματα.

Η πρώτη εντύπωση λοιπόν μετράει όπως μετράει και το λογότυπο μας. Καθώς είναι η εικόνα μας και η ταυτότητα του site μας, είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσουμε μια θετική πρώτη εντύπωση και να κάνουμε τον επισκέπτη μας να έρθει ξανά, να γραφτεί στο newsletter μας, να μας ακολουθήσει στο Pinterest.

Το λογότυπο παίζει πρωτεύοντα ρόλο και θα πρέπει να τηρεί κάποια κριτήρια ώστε να δημιουργήσουμε μια θετική εικόνα στον επισκέπτη μας.

Το βασικότερο είναι να αντιπροσωπεύει τις αξίες και τους στόχους του brand μας και να καλύπτει τα παρακάτω  χαρακτηριστικά.

Να αντιπροσωπεύει το brand σου

Το λογότυπο σου είναι η ταυτότητα και οι αξίες της επιχείρησης σου, άρα είναι σημαντικό να έχεις καθορίσει πρώτα ποιες είναι αυτές όπως και ποιο είναι το κοινό που απευθύνεσαι.

Είναι το brand σου σοβαρό, business ή είναι παιχνιδιάρικο και νεανικό;

Ανάλογα θα πρέπει να σχεδιάσεις και το λογότυπο σου.

Ένα πολύ μεγάλο κομμάτι στο σχεδιασμό του logo παίζει η γραμματοσειρά και τα χρώματα.

Οι ψυχολόγοι έχουν μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επηρεάζονται από τα χρώματα και έχουν βρει μια υψηλή συσχέτιση μεταξύ των χρωμάτων και των συναισθημάτων που προκαλούν. Έτσι, η επιλογή του σωστού χρώματος είναι καθοριστικής σημασίας για τον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο το κοινό σου βλέπει το λογότυπο σου.

Για παράδειγμα, εταιρίες γρήγορου φαγητού όπως τα McDonalds και η Pizza Hut  χρησιμοποιούν κόκκινο χρώμα στο λογότυπο τους για να τονίσουν το αίσθημα της πείνας. Ενώ το μαύρο, το λευκό, το ασήμι και το χρυσό χρησιμοποιούνται συχνά στα λογότυπα πολυτελών εμπορικών σημάτων όπως η Prada, ο Chanel, ο Michael Kors κ.λ.π. για να ενισχύσουν την αίσθηση της πολυτέλειας.

Όπως ανάλογα λειτουργεί και η επιλογή της γραμματοσειράς. Κάποιες είναι αυστηρές και “σοβαρές” άλλες είναι παιχνιδιάρικες ενώ άλλες είναι απλά αδιάφορες.

Να είναι απλό και ευανάγνωστο

Αυτό το χαρακτηριστικό πρέπει να θεωρείται δεδομένο αλλά δεν είναι.

Ένα απλό λογότυπο, συνήθως με ένα χρώμα, είναι δυνατό και εύκολο να αποτυπωθεί.

Το λογότυπο του facebook είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα απλού και αξιομνημόνευτου logo!

Βλέπουμε πολλά λογότυπα τα οποία δεν είναι εύκολο να διαβαστούν, με γραμματοσειρές πολύπλοκες και με εικόνες που δεν είναι καθαρές και απλές. Συνήθως είναι αυτά που είναι γραμμένα με γραμματοσειρές που μοιάζουν χειρόγραφες ή με καλλιγραφικά γράμματα.

Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις μια τέτοια γραμματοσειρά στο λογότυπο σου, πριν το λανσάρεις δείξτο  στους φίλους σου και σιγουρέψου ότι μπορούν να το διαβάσουν.

Να είναι διαχρονικό

Όταν σχεδιάζεις το λογότυπο σου θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου τη διαχρονικότητα.

Μην διαλέγεις κάτι που είναι τώρα στη μόδα και σε 10 ή σε 20 χρόνια μπορεί να είναι παλιομοδίτικο.

Να είναι ευπροσάρμοστο.

Το λογότυπό σου θα πρέπει να λειτουργεί σε πολλές περιπτώσεις.

Πρέπει να είναι σε θέση να σταθεί μόνο του αλλά  και σε συνάρτηση με άλλες εικόνες και σε διάφορα μέσα.

Καλό είναι να το δεις να εφαρμόζεται σε διάφορες παραλλαγές όπως σε μια καταχώρηση, σε μία business card, σε μία τσάντα κ.λ.π.

Να μην αλλάζει συχνά

To λογότυπο θέλει χρόνο να αποτυπωθεί και να γίνει αναγνωρίσιμο. Ο αναγνώστης σου πρέπει να το βλέπει παντού για να το συνηθίσει και να το συνδέσει με το brand σου. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιείς σε όλα τα μέσα το ίδιο εικαστικό, με τα ίδια χρώματα, όπου είναι δυνατόν.

Αυτό που συμβαίνει συχνά είναι να φτιάχνει κάποιος ένα φθηνό, handmade logo όταν ξεκινά και μετά να κάνει redesign. Δεν είναι κακό αρκεί να κρατά τις βασικές γραμμές σταθερές.

Αν δεν έχεις το budget να απευθυνθείς σε ένα διαφημιστικό γραφείο ή σε έναν γραφίστα, μπορείς να βρεις έτοιμα λογότυπα στο etsy.com ή μπορείς να ψάξεις και να δημιουργήσεις στο canva.com

Υπάρχουν και αρκετές εφαρμογές, όπως το logojoy.com όπου με $20 μπορείς να αποκτήσεις αυτό που σου ταιριάζει!

Αν έχεις στο μυαλό σου τα παραπάνω, μπορείς να δημιουργήσεις ένα όμορφο λογότυπο για το blog σου που θα ξεχωρίσει.

Ήρθε η στιγμή να δώσεις ταυτότητα στα όνειρά σου!

Φυσικά για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλα τα θέματα των ΜΜΕ κάντε κλικ εδώ και θα βρείτε τους καλύτερους!

πηγή: http://techzoe.gr/pos-na-ftiaxeis-to-teleio-logotypo/

Αρθρογράφος

Creta.gr

Το άρθρο αναφέρεται σε θέμα σχετικά με ΜΜΕ

(αναρτήθηκε στις 09/06/2020 11:30:34)

Τελευταία άρθρα

POLL: Θεωρείτε ότι η τουριστική περίοδος θα εξελιχθεί καλύτερα φέτος;

διαβάστε περισσότερα

Κουφώματα Αλουμινίου: Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τιμή τους!

διαβάστε περισσότερα