ΜΜΕ

11 Λόγοι για να φτιάξεις Επαγγελματική Σελίδα στο Facebook!


08/06/2020

This Blog post title

Το Facebook, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο (social network) της εποχής μας, είναι πλέον ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία marketing για κάθε επιχείρηση. Ένα μεγάλο μέρος των πελατών κάθε επιχείρησης περνάει αρκετή  ώρα της ημέρας επικοινωνώντας, διαβάζοντας, διασκεδάζοντας με περιεχόμενο κάθε τύπου (κείμενα, video κλπ) που δημιουργούν είτε οι ίδιοι οι χρήστες, είτε επιχειρήσεις και οργανισμοί. Παρακάτω,  έχω καταγράψει αναλυτικά 11 λόγους για τους οποίους κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει μία fan page στο Facebook.

Φυσικά για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλα τα θέματα των ΜΜΕ κάντε κλικ εδώ και θα βρείτε τους καλύτερους!

1. Facebook: Η μεγαλύτερη, παγκόσμια αγορά

  • Περίπου 2 Δις. χρήστες παγκοσμίως.
  • 80% των χρηστών “μπαίνουν” καθημερινά.
  • Ο μέσος χρήστης αφιερώνει ημερησίως περίπου 3 ώρες συνδεδεμένος στο Facebook.
  • Στην Ελλάδα το 2018 υπάρχουν περίπου 5 εκατομμύρια λογαριασμοί.
  • 1 Τρισεκατομμύριο επισκέψεις κάθε μήνα που αυξάνονται συνεχώς.

2. Άμεση συμμετοχή

Από τη στιγμή που κάποιος πατήσει το “like” στην fan page σας, τότε αρχίζει και η άμεση, συνεχόμενη επικοινωνίατου με την επιχείρησή σας. Θα ενημερώνεται για τα νέα του κλάδου, τα events που διοργανώνετε ή συμμετέχετε, τις νέες σας προσφορές κλπ. Ένας πραγματικά καλός τρόπος για να βρίσκεστε σε στενή επαφή με τους υπάρχοντες και μελλοντικούς σας πελάτες.

3. Αμφίδρομη σχέση με το κοινό (likers)

Μέσω των Fan Page, δίνεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να “εξανθρωπίζονται” και να δημιουργούν πιοπροσωπικές σχέσεις με τους πελάτες τους. Η επικοινωνία είναι άμεση και αμφίδρομη και αυτό βοηθάει στο marketing, στο PR, στο customer service και βέβαια στις πωλήσεις. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για την επικοινωνία μέσω διαδικτύου (φόρμες επικοινωνίας, forums κλπ) αλλά το facebook είναι πλέον ο πιο εύκολος, γρήγορος και φτηνός τρόπος.

4. Διαφήμιση

Η διαφήμιση στο Facebook είναι πολύ αποτελεσματική λόγω των στοιχείων που δίνουν οι χρήστες προκειμένου να δημιουργήσουν ένα πλήρες profile. Ηλικία, φύλλο, χώρα-πόλη διαμονής είναι κάποια από αυτά. Δεν είναι όμως τα μόνα. Οι χρήστες δηλώνουν ποιες είναι οι ασχολίες που τους αρέσουν. Αν για παράδειγμα πουλάτε τροφές για σκύλους, θα μπορούσατε να διαφ/σετε τη σελίδα σας σε χρήστες που μένουν στην Κρήτη (όπου για παράδειγμα βρίσκεται η επιχείρησή σας) και έχουν σαν ενδιαφέρον “dogs, pets” κλπ.

5. Στατιστικά στοιχεία

Οι Facebook Fan Page, έχουν δυνατότητα αναλυτικών στοιχείων των likers σε ότι αφορά στο φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία, την γλώσσα και άλλα. Επίσης μπορεί ο ιδιοκτήτης  μίας σελίδας, εκτός από τα παραπάνω στοιχεία, να παρακολουθεί ακόμα και τι απήχηση είχαν συγκεκριμένα status στο κοινό του, δυνατότητα που μπορεί να βοηθήσει στη μεταγενέστερη παραγωγή περιεχομένου (πχ τι αρέσει και τι όχι).

6. Branding

Οι Fan Page, σε αντίθεση με τα προσωπικά profile, βοηθάνε στην ανάδειξη της μάρκας (brand ) επιτρέποντάς σας, να δημιουργήσετε custom σελίδες (με τα λογότυπα, χρώματα κλπ) που μπορούν ακόμα να είναι ίδιες με το site της επιχείρησής σας. Μπορείτε  για να το πω πιο απλά να δημιουργήσετε ένα αντίγραφο του site σας μέσα στο Facebook.

7. Απεριόριστο κοινό

Σε αντίθεση με το προσωπικό profile (πολλοί χρήστες το χρησιμοποιούν και  επαγγελματικά) που έχει τον περιορισμό των 5.000 φίλων, οι fan page μπορούν να δεχτούν απεριόριστο αριθμό likersΑυτή η διαφορά αποκτάει μεγάλο ενδιαφέρον, όταν το κοινό μιας επιχείρησης αρχίζει να ξεπερνάει τους 3.000-4.000 και ο υπεύθυνος-ιδιοκτήτης δεν έχει προνοήσει να  δημιουργήσει Fan Page, αλλά χρησιμοποιεί για τη δουλειά του το προσωπικό του profile (που ήδη μέσα έχει και τους περίπου 500-1.000 φίλους και συγγενείς). Σε αυτή την περίπτωση, είτε θα περιορίσει την επικοινωνία της επιχείρησής του σε αυτόν τον αριθμό, ή θα πρέπει να ξαναχτίσει  την κοινότητά των likers από την αρχή σε Fan Page.

Βεβαίως τίθεται και το θέμα των ενημερώσεων προς το κοινό. Ο διαχειριστής μίας fan page, μπορεί να στείλει ενημέρωση σε όλους τους likers, ενώ ο διαχειριστής ενός profile μόνο σε 20 άτομα max.

8. Επισκεψιμότητα στο site

Μέσω της κοινότητας που δημιουργείτε μέσα στο Facebook και μοιραζόμενοι μαζί της έξυπνο περιεχόμενο από το site σας (video, κείμενα, εικόνες κλπ) μπορείτε να αυξάνετε την κίνηση στο site σας.

9. Google και SEO

Ένας πολύ σημαντικός λόγος για τη δημιουργία fan page είναι το SEO (Search engine optimization). Εκτός του ότι τα links από το Facebook και άλλα social networking sites , καταχωρούνται πλέον από την Google και αυξάνουν το ranking της σελίδας σας, το περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε  μία fan page είναι προσβάσιμο σε πιθανή αναζήτηση στην Google από οποιονδήποτε και όχι μόνο από χρήστη του Facebook. Τα παραπάνω δεν ισχύουν για group και profile και το περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε αυτούς τους τύπους λογαριασμών, είναι προσβάσιμο μόνο σε μέλη και φίλους αντίστοιχα.

10. Multimedia

Το Facebook επιτρέπει το “ανέβασμα” video, αρχείων ήχου και εικόνων δωρεάν. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να απασχολούνται οι ιδιοκτήτες σελίδων για πακέτα hosting ή το bandwidth αν ανεβάζουν πολλά video και εικόνες και αν αυτά έχουν γίνει viral με χιλιάδες προβολές σε μια βδομάδα.

11. Εκδηλώσεις

Χρησιμοποιόντας το “Facebook Events” μπορείτε να προωθείτε διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνει ή συμμετέχει η επιχείρησή σας, ούτως ώστε να έρχεστε σε ακόμα πιο στενή επαφή με το κοινό σας.

Φυσικά για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλα τα θέματα των ΜΜΕ κάντε κλικ εδώ και θα βρείτε τους καλύτερους!

πηγή: https://mikra-oikonomika.blogspot.com/2012/04/facebook-fan-page-11.html

Αρθρογράφος

Creta.gr

Το άρθρο αναφέρεται σε θέμα σχετικά με ΜΜΕ

(αναρτήθηκε στις 08/06/2020 18:34:34)

Τελευταία άρθρα

POLL: Θεωρείτε ότι η τουριστική περίοδος θα εξελιχθεί καλύτερα φέτος;

διαβάστε περισσότερα

Κουφώματα Αλουμινίου: Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τιμή τους!

διαβάστε περισσότερα